5 motive pentru a alege piesele de origine Nissan:
Siguranta
In fiecare an au loc 350 de crash teste si aproximativ 4500 de teste virtuale pentru testarea performantei si flexibilitatii pieselor, precum si pentru imbunatatirea sigurantei active si pasive a vehiculelor Nissan..
De exemplu, esantioane prelevate dintr-o bara de origine Nissan si o bara contrafacuta au fost supuse unui soc multiaxial.
Acesta consta in eliberarea unei greutati cu o viteza de 4,4 m/s sau 15,8 km/h asupra esantioanelor.
Rezultate: Diferentele insemnate de compozitie a materialelor utilizate determina in caz de impact compartemente diferite:
* in cazul piesei de origine Nissan, socul este preluat de bara care se deformeaza;
* bara contrafacuta are o capacitate de absorbtie redusa, ceea ce constituie un risc important pentru pietoni.
Placute frana
Am testat pe un banc dinamometric un set de placute de frana de origine Nissan si un set de placute de frana contrafacute.
Vezi si rezultatele testului de franare .Ce au aratat testele:
franare medie de 126m si 8,1s in plus la 80km/h fata de piesa de origine Nissan
slaba compatibilitate cuetrierul de origine
Un coeficient de frecare a placutelor de la 2 pana la 3 ori mai mic
Aceste diferente reduc performantele
Un zgomot anormal la sfarsitul franarii
Degajarea unui fum alb in cazul unei solicitari puternice
Dezagregarea materialului de frecare in cazul utilizarii severe
Placutele se supraincalzesc
uzura de 3 pana la 4 ori mai rapida decat asupra placutelor de origine testate
* Testele au fost realizate de Valutec, societate independenta de Nissan. Rezultatele privesc exclusiv piesele testate.
Mediul
Nissan vegheaza permanent pentru a gasi solutii privind integrarea unor materiale reciclabile in realizarea pieselor sale.
Inovatie
CU 700 de brevete depuse in fiecare an, Nissan se bazeaza pe tehnologia sa echipandu-si vehiculele cu cele mai performante materiale pentru a imbunati continuu calitatea pieselor sale de origine.
Calitate
600 de ingineri si tehnicieni vegheaza la selectarea materialelor, la procesul de fabricatie si la realizarea de teste pentru a ameliora calitatea pieselor de origine Nissan.
Pentru a testa rezistenta la coroziune, o capota de origine Nissan si o capota contrafacuta au fost expuse timp de 600 de ore unui mediu salin, in conditii speciale de temperatura si presiune conform normei NF ISO 9227.
Capota de origine Nissan. Nicio degradara a suprafetei capotei de origine Nissan
Capota contrafacuta. Suprafata interna: numeroase urme de coroziune observate pe circumferinta gaurilor si a decupajelor, pe partea neteda a tablei.
Testul evidentiaza o protectie mai redusa a capotei contrafacute testata:
Sensibilitate marita la agresiunile exterioare cauzata de tratarea insuficienta a suprafetei capotei.
extras din raporul LNE 1
*LNE1: Laboratorul national de metrologie si teste Franta, institutie publica independenta si certificata.
*NOTA: rezultatele testului se refera doar la piesa de origine si piesa contrafacuta analizate.
Design
Fiecare piesa are o geometrie perfecta care garanteaza integrarea in linia masinii si optimizeaza timpul de montaj in cazul unei reparatii.